Of het nu een complexe website of elegante huisstijl betreft: de beste oplossingen sluiten naadloos aan bij je klant of de eindgebruiker. Daarom zet ik de mens centraal in het ontwerpproces. Dit garandeert een optimale beleving van jouw merk en conversie.
Usability staat centraal bij het ontwerpen en ontwikkelen van websites, zodat de gebruiker een optimale ervaring heeft met jouw online visitekaartje.
Door samen in kaart te brengen wat bezoekers op de website willen doen, wordt voor iedere situatie een gepaste oplossing ontworpen. Maar ook voor jou als beheerder is de website gebruiksvriendelijk, omdat je zelf eenvoudig de inhoud kan aanpassen via het content management systeem WordPress.
Een sterke huisstijl maakt jouw communicatie naar klanten toe aantrekkelijk. Zowel online als offline.
Samen brengen wij in kaart wat de doelstellingen van jouw merk zijn, zodat er een creatief en slim ontwerp gemaakt kan worden. Ook voor andere reclame uitingen, zoals flyers, posters en illustraties, kan je bij Fantasma Media terecht.
In 2009 heb ik Fantasma Media opgericht. Mijn achtergrond in de psychologie en neurowetenschappen zet ik in om iedere oplossing optimaal aan te laten sluiten bij de eindgebruiker.